Τη χρήση μηχανισμών σύγκρισης τιμών και ενδυνάμωση των ελέγχων για μη αδειοδοτημένες δραστηριότητες πρότεινε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου στο πλαίσιο του διαλόγου που έχει ξεκινήσει η Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για το σχεδιασμό της Προγραμματικής Περιόδου 2014 - 2020, θέτοντας για το εμπόριο ορισμένες κύριες κατευθύνσεις - άξονες πολιτικής.
Η ΕΣΕΕ υπογραμμίζει ότι η ενημέρωση των καταναλωτών και η σήμανση είναι θέματα υψίστου ενδιαφέροντος για τον τομέα του εμπορίου. Η σήμανση είναι ένα μέσο για την παροχή ακριβών και επαληθεύσιμων πληροφοριών στους καταναλωτές.
Η υποχρεωτική επισήμανση χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο για επικοινωνία σε θέματα διατροφής, υγείας, ασφάλειας, χώρα προέλευσης, περιβάλλον, συστατικά, ενέργειας, κλπ αλλά εκτιμά ότι για να καθοριστεί ποιες πληροφορίες είναι απαραίτητες και ποιες θα πρέπει να εμφανίζονται στη συσκευασία, πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ του «nice to know» (εθελοντική) και «ανάγκη να γνωρίζουν» (υποχρεωτικές πληροφορίες).