Με σημαντική αύξηση Ελλήνων και ξένων εμπορικών επισκεπτών, κατά 43% σε σχέση με πέρυσι, αλλά και έχοντας δημιουργήσει αυξημένες προσδοκίες για το κλείσιμο συμφωνιών με νέους πελάτες, έκλεισε τις πύλες της η 28η διεθνής έκθεση τουρισμού «Philoxenia» στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, η πλειονότητα των επιχειρηματιών, που συμμετείχαν στα 1.800 προγραμματισμένα επιχειρηματικά ραντεβού (χωρίς να συνυπολογίζονται οι «αυθόρμητες» συναντήσεις), θεωρεί ότι περίπου το 30% των πραγματοποιηθεισών διεπιχειρηματικών (B2B) συζητήσεων θα οδηγήσει σε συμφωνίες με νέους πελάτες.